De fleste virksomheder har for længst forstået vigtigheden af at have en indbydende og funktionel hjemmeside. Men der er stadig mange, der ikke har forstået betydningen af at have ordentlige tekster på deres hjemmesider, og det kan vise sig at blive en omkostningsfuld affære, i særdeleshed hvis man annoncerer med Google adwords.
Det forholder sig sådan at Google, både hvad angår den organiske synlighed og ved annoncering med Google adwords, vurderer sidens relevans ud fra nogle forskellige parametre. Et af de parametre er teksterne på hjemmesiden.
Er man f.eks. interesseret i at blive eksponeret, hvis folk søger efter køkkener, er det vigtigt, at ordet køkkener indgår et passende antal gange i teksten på destinationssiden. Gør den ikke det, kan man ikke forvente fornuftige placeringer ved søgning på dette ord.
Selvom ordet køkkener ikke indgår på ens hjemmeside, har man dog stadig mulighed for at få vist sine annoncer på ordet på Google adwords delen, (dvs. de øverste annoncer i venstre side og annoncerne i højre side), men også her vurderer Google relevansen i forhold til deres kriterier, og man vil typisk opleve, at Google øger klikprisen på dette ord, hvis det ikke indgår i teksten på destinationssiden.
Man bør også være opmærksom på at Google også ”straffer” stavefejl, så det er vigtigt, at få korrekturlæst sin hjemmeside, inden den lægges online.
Ring og få et tilbud på at få ”tekstet” din hjemmeside på 4080 0808.